середу, 3 січня 2018 р.

З метою вивчення спеціальних здібностей учнів, їх інтересів та схильностей практичний психолог провела «Дослідження спеціальних здібностей учнів» (анкетування серед учнів 4-х та 7-х класів). Результати анкетування рекомендується врахувати в організації допрофільного навчання закладу. 

Результати анкетування учнів 7-х класів
з метою визначення спеціальних здібностей учнів
та можливого подальшого профілю навчання

Клас
Виражені спеціальні здібності учнів
 (кількість учнів по класу та кількість у %)
природничі
гуманітарні
математичні
7-А
17 (53,1%)
15 (46,9%)
5 (15,6%)
7-Б
15 (50%)
8 (26,6%)
3 (10%)
7-В
19 (63,3%)
9 (30%)
6 (20%)
7-Г
22 (66,7%)
11(33,3%)
8 (24,2%)
Всього
73 (68,2%)
43 (40,2%)
22 (20,6%)

Висновки.
Таким чином серед учнів 7-х класів переважає схильність до природничих дисциплін (68,2%). Переважаюча більшість учнів 7-В класу (63,3%) та половина учнів 7-Б класу (50%) висловили зацікавленість природничими дисциплінами.
Загалом по 7-х класах математичні здібності виражені у меншості респондентів (20,6%). Серед 7-х класів найбільша кількість учнів, схильних до математичних  дисциплін, у 7-Г класі (24,2%).
 Серед 7-х класів найбільша кількість учнів, схильних до гуманітарних дисциплін, у 7-А класі (46,9%).
Результати анкетування учнів
4-х класів з метою визначення переважаючих інтересів
та можливого подальшого профілю навчання
Клас
Переважаючі інтереси учнів
 (кількість учнів по класу та кількість у %)
природничі
гуманітарні
математичні
4-А
15 (50%)
10 (33,3%)
7 (23,3%)
4-Б
22 (73,3%)
12 (40%)
8 (26,6%)
4-В
17 (54,8%)
11 (35,5%)
10 (32,2%)
4-Г
15 (46,9%)
13 (40,6%)
4 (12,5%)
4-Д
16 (53,3%)
11 (36,6%)
8 (26,6%)
Всього
85 (57%)
57 (38,2%)
37 (24,8%)

Висновки.
Таким чином серед учнів 4-х класів переважає схильність до природничих дисциплін (57%). Найбільш вираженими природничі інтереси є у 4-Б класі (73,3%).
 Серед 4-х класів найбільша кількість учнів, що цікавляться мовами і читанням, у 4-Г класі (40,6%) та 4-Б класах (40%), однак у інших 4-х класах теж кількість учнів з гуманітарними інтересами приблизно така ж.
Загалом по 4-х класах математичні інтереси виражені у меншості респондентів (24,8%). Серед 4-х класів найбільша кількість учнів, що цікавляться математикою, у 4-В класі (32,2%).
 Рекомендації.
1. Адміністрації закладу врахувати результати анкетування учнів у організації допрофільного навчання учнів.
2. Класним керівникам 4-х, 7-х класів ознайомити батьків учнів з узагальненими результатами анкетування для подальшого врахування їх при виборі профілю навчання, залученні учнів до позакласних та позашкільних  занять, гуртків, факультативів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар