Дистанційна робота


Наступні завдання будуть на платформі Classroom у особистому курсі 

(входити через свій логін і пароль)


Завдання на 03.12

1.Виконай інтерактивну вправу на розвиток уваги за посиланням

2.Виконай вправу: відшукай слова, що означають емоції, виділивши їх мишкою.


3. Виконай вправу на розвиток мислення за посиланням

4. Розподіли способи реагування на безпечні і небезпечні


 

 

 Завдання на 20.05

Гра «Скарбничка добрих новин»


Мета: розвиток уміння передавати свій емоційний стан
Інструкція: Дитина говорить про те, що хорошого відбулося в його житті за тиждень.



Гра "СНІГОВА КУЛЯ"

Мета: розиток слухової пам'яті.

Інструкція: Ведучий починає речення, наприклад: «Я збираюся варити борщ і в каструлю наллю воду».Гравці по черзі повторюють попереднє речення і додають своє слово:  «Я наллю воду і покладу м'ясо». – «Я наллю воду, покладу м'ясо і картоплю». І т. д.

"Я в минулому, я зараз"

Інструкція: Намалюй на двох різних аркушах себе в минулому і себе зараз. Поміркуй, чи відрізняються малюнки. Чи задоволена ти своїм теперішнім станом? Чому?


Вправа «Незакінчені речення»

Мета: зниження емоційного напруження, формувати вміння виражати свої емоції
Пропонуються речення, які потрібно закінчити: «Я люблю …», «Мене люблять…», «Я не боюся …», «Я вірю …», «У мене вірять …», «Про мене піклуються …».

Завдання на 06.05

Вправа 1. 

"Живі руки"

Інструкція: Учасники із заплющеними очима  виконують руками наступні дії: вітаються, сваряться, боряться, миряться, прощаються.

Вправа 2 .

"Домалюй"

Інструкція: домалюй до геометричних фігур деталі, щоб отрималась тварина.

Вправа 3.

"Аналогія"

Інструкція: підбери зі слів у дужках потрібне слово.
Приклад: ніж-залізо = стіл-... 
( виделка, дерево, стілець)

Дерево- гілка = рука-...    (Сокира, палець, нога, рукавиця)
М'яч-футбол = шайба-...    (Бокс, волейбол, хокей, теніс)
Потяг-вагони = кінь-...       (Поїзд, овес, віз)
Ранок-вечір = ділення-...      (Додавання, ділення, множення, дільник)
Музика -глухий = картина-... (Художник, пензлик, око, сліпий)

Вправа 4.

Релаксація

Завдання: сісти зручно, спертись на стілець, переглянути відео  та виконати завдання з відео.

Завдання на 22.04

Вправа 1.

"Мій портрет в променях сонця"Намалюй сонце, у центрі нього напиши своє ім'я чи намалюй свій портрет.  Уздовж променів напиши всі чесноти, усе гарне, що про себе знаєш. Намагайся, щоб променів було якнайбільше.



Вправа 2.


"Назви 5 предметів"Протягом 30 секунд назви 5 предметів червоного кольору, 5 предметів синього, 5 - зеленого тощо.


Вправа 3.

"Малюнок страху"Намалюй на аркуші свій страх. Можна використовувати будь-які образи, кольори. Бажано підписати малюнок. Після цього розкажи, що саме намальовано. Чи важко було це робити? Коли дивишся на свій малюнок, які емоції виникають? Що ти хочеш зробити з малюнком? Можеш зіжмакати порвати, викинути, домалювати щось: все, що хочеш.



Вправа 4.


Релаксація


Мета: розслабення, покращення емоційного стану, зняття тривоги. 


Завдання: сісти зручно, спертись на стілець, переглянути відео протягом 5 хвилин.

посилання


Завдання на 8.04



 

Вправа 1.



Вправа 2.

 «Пошук аналогів»


Мета: розвиток мислення


Завдання: Називається якийсь предмет чи явище. Завдання дитини підшукати якомога більше аналогів, тобто інших предметів, схожих із заданим за суттєвими ознаками. Слід також назвати суттєву ознаку. Приклад: птах (схожі слова: вертоліт, ракета; суттєва ознака - літають); 

Слова для роботи: 1) машина, 2) квітка, 3) яблуко, 4) сонце.


Вправа 3.

"Пошук протилежних предметів"


Мета: розвиток мислення

Завдання: Учню пропонується слово, що позначає предмет. Треба знайти предмет, протилежний даному, і пояснити. Наприклад:  будинок -   хлів , протилежні  за   комфортом.

Слова для роботи: 1) гори, 2) світло, 3) вогонь


Вправа 4.

Релаксація

Мета: розслабення, покращення емоційного стану, зняття тривоги. 

Завдання: сісти зручно, спертись на стілець, переглянути відео протягом 5 хвилин.

Завдання на 25.03

Вправа 1.
Мета: розвиток мислення
Завдання: Називати слово, яке починається з останньої літери попереднього слова. Наприклад: Сова – альбом – моряк – квітка…

Вправа 2.
Мета: розвиток узагальнення
Завдання: Прочитати ряд слів. Визначити, яке слово у ряду зайве. Пояснити, чому саме це слово.
 Слова :
Старий, зношений, маленький, давній.
Хоробрий, злий, сміливий, відважний.
Яблуко, слива, огірок, груша.
Молоко, сир, сметана, хліб.
Година, хвилина, літо, секунда.

Вправа 3.
Мета: розвиток  уваги
Завдання: Роздрукувати бланк. В рядах викреслювати букву «Н» і підкреслювати букву «С», послідовно проходячи по рядам букв.
(якщо немає можливості роздрукувати, то таке саме завдання можна виконати на тексті будь – якого друкованого тексту)




Немає коментарів:

Дописати коментар