вівторок, 17 жовтня 2023 р.

 ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я

У КЗ «Ліцей «НАУКОВИЙ» Кропивницької міської ради» 10 жовтня відзначили Всесвітній день ментального здоров’я.
Ментальне здоров’я набуло надзвичайно особливого значення сьогодні. Адже кожен українець щодня стикається зі стресом і тривогою.
На класних годинах та годинах психолога учні ознайомились з поняттям «ментальне здоров’я». Долучившись до Всеукраїнської програми «Ти як?», переглянули відео, з яких отримали рекомендації по збереженню ментального здоров’я, виконали релаксаційні, дихальні, тілесні вправи. Учні створювали інфографіки, електронні плакати та малюнки про ментальне здоров’я.
Вчителі скористалися «Аптечкою самодопомоги», отримали поради з розвитку стресостійкості, познайомились з техніками самодопомоги. А на своїх уроках провели психологічні хвилинки.

Дивитись

Немає коментарів:

Дописати коментар