Наступні завдання будуть на платформі Classroom у особистому курсі
(входити через свій логін і пароль)
Завдання на 03.12
1.Виконай інтерактивну вправу на розвиток уваги за посиланням
2.Виконай вправу: відшукай слова, що означають емоції, виділивши їх мишкою.
3. Виконай вправу на розвиток мислення за посиланням
4. Розподіли способи реагування на безпечні і небезпечні
Завдання на 20.05
Гра «Скарбничка добрих новин»
Мета: розвиток уміння передавати свій емоційний стан
Інструкція: Дитина говорить про те, що хорошого відбулося в його житті за тиждень.
Гра "СНІГОВА КУЛЯ"
Мета: розиток слухової пам'яті.
Інструкція: Ведучий починає речення, наприклад: «Я збираюся варити борщ і в каструлю наллю воду».Гравці по черзі повторюють попереднє речення і додають своє слово: «Я наллю воду і покладу м'ясо». – «Я наллю воду, покладу м'ясо і картоплю». І т. д.
Гра "СНІГОВА КУЛЯ"
"Я в минулому, я зараз"
Інструкція: Намалюй на двох різних аркушах себе в минулому і себе зараз. Поміркуй, чи відрізняються малюнки. Чи задоволена ти своїм теперішнім станом? Чому?
Пропонуються речення, які потрібно закінчити: «Я люблю …», «Мене люблять…», «Я не боюся …», «Я вірю …», «У мене вірять …», «Про мене піклуються …».
Вправа «Незакінчені речення»
Мета: зниження емоційного напруження, формувати вміння виражати свої емоціїПропонуються речення, які потрібно закінчити: «Я люблю …», «Мене люблять…», «Я не боюся …», «Я вірю …», «У мене вірять …», «Про мене піклуються …».
Завдання на 06.05
Вправа 1.
"Живі руки"
Інструкція: Учасники із заплющеними очима виконують руками наступні дії: вітаються, сваряться, боряться, миряться, прощаються.
Вправа 2 .
"Домалюй"
Вправа 3.
"Аналогія"
Інструкція: підбери зі слів у дужках потрібне слово.
Приклад: ніж-залізо = стіл-...
( виделка, дерево, стілець)
Дерево- гілка = рука-... (Сокира, палець, нога, рукавиця)
М'яч-футбол = шайба-... (Бокс, волейбол, хокей, теніс)
Потяг-вагони = кінь-... (Поїзд, овес, віз)
Ранок-вечір = ділення-... (Додавання, ділення, множення, дільник)
Музика -глухий = картина-... (Художник, пензлик, око, сліпий)
Вправа 4.
Релаксація
Завдання: сісти зручно, спертись на стілець, переглянути відео та виконати завдання з відео.
Завдання на 22.04
Вправа 1.
"Мій портрет в променях сонця"Намалюй сонце, у центрі нього напиши своє ім'я чи намалюй свій портрет. Уздовж променів напиши всі чесноти, усе гарне, що про себе знаєш. Намагайся, щоб променів було якнайбільше.
Вправа 2.
"Назви 5 предметів"Протягом 30 секунд назви 5 предметів червоного кольору, 5 предметів синього, 5 - зеленого тощо.
Вправа 3.
"Малюнок страху"Намалюй на аркуші свій страх. Можна використовувати будь-які образи, кольори. Бажано підписати малюнок. Після цього розкажи, що саме намальовано. Чи важко було це робити? Коли дивишся на свій малюнок, які емоції виникають? Що ти хочеш зробити з малюнком? Можеш зіжмакати порвати, викинути, домалювати щось: все, що хочеш.
Вправа 4.
Релаксація
Мета: розслабення, покращення емоційного стану, зняття тривоги.
Завдання: сісти зручно, спертись на стілець, переглянути відео протягом 5 хвилин.
посилання
Завдання на 8.04
Вправа 1.
Вправа 2.
«Пошук аналогів»
Мета: розвиток мислення
Завдання:
Називається якийсь предмет чи явище. Завдання дитини підшукати якомога більше
аналогів, тобто інших предметів, схожих із заданим за суттєвими ознаками. Слід
також назвати суттєву ознаку. Приклад: птах (схожі слова: вертоліт, ракета; суттєва ознака - літають);
Слова для роботи: 1) машина, 2) квітка, 3) яблуко, 4) сонце.
Вправа 3.
"Пошук протилежних предметів"
Мета: розвиток мислення
Завдання: Учню пропонується слово, що позначає предмет. Треба знайти предмет, протилежний даному, і пояснити. Наприклад: будинок - хлів , протилежні за комфортом.
Слова для роботи: 1) гори, 2) світло, 3) вогонь
Вправа 4.
Релаксація
Мета: розслабення, покращення емоційного стану, зняття тривоги.
Завдання: сісти зручно, спертись на стілець, переглянути відео протягом 5 хвилин.
Завдання на 25.03
Вправа 1.
Мета: розвиток
мислення
Завдання: Називати
слово, яке починається з останньої літери попереднього слова. Наприклад: Сова –
альбом – моряк – квітка…
Вправа 2.
Мета: розвиток
узагальнення
Завдання: Прочитати
ряд слів. Визначити, яке слово у ряду зайве. Пояснити, чому саме це слово.
Слова
:
Старий, зношений,
маленький, давній.
Хоробрий, злий,
сміливий, відважний.
Яблуко, слива,
огірок, груша.
Молоко, сир,
сметана, хліб.
Година, хвилина,
літо, секунда.
Вправа 3.
Мета: розвиток уваги
Завдання: Роздрукувати бланк. В рядах викреслювати букву «Н» і
підкреслювати букву «С», послідовно проходячи по рядам букв.
(якщо немає можливості роздрукувати, то таке саме завдання можна виконати
на тексті будь – якого друкованого тексту)
Немає коментарів:
Дописати коментар