понеділок, 25 квітня 2022 р.
З метою забезпечення психологічної підтримки родинам вимушених переселенців з проблем подолання наслідків пережитого стресу, пропонуємо організувати роботу груп психологічної підтримки для родин зазначеної категорії за програмою: «Діти та війна. Навчання технікам зцілення». Долучитися до участі в групах психологічної підтримки потрібно за попередньою реєстрацією.
пʼятниця, 22 квітня 2022 р.
Всеукраїнський день психолога вже традиційно відзначається 23 квітня.
субота, 9 квітня 2022 р.
середа, 6 квітня 2022 р.
понеділок, 4 квітня 2022 р.
10 правил безпеки в Інтернеті для дітей
1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.
2. Якщо знайдете якусь
інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.
3. Ніколи не
погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо
все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а
зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.
4. Не посилати свої
фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.
5. Не відповідати на
невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то
сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги
Інтернет.
6. Розробити з батьками
правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час
роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.
7. Не заходити на
аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.
8. Не давати нікому крім
батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.
9. Не робити
протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.
10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.
субота, 2 квітня 2022 р.
STEAM-проєкт «Елементи
арт-терапії на уроках мистецтва як варіант здоров’язберігаючих технологій».
Здоров’язберігаючі технології є трендом сучасної освіти. Вони мають на меті сприяння гармонійному розвитку особистостей здобувачів освіти. Зокрема виховують ціннісне та свідоме ставлення до свого здоров’я. Цей проєкт демонструє, як за допомогою елементів арт-терапії можна вплинути на емоційний стан, як кольоротерапія і релаксація сприяють зниженню стресу. Учні дослідили поняття стресу, вплив кольорів на емоції, терапевтичні властивості сипучих речовин та виготовили іграшку-антистрес. Проведена змістовна робота. Результат проєкту креативний та яскравий. Дійсно, мистецтво оздоровлює і допомагає здолати труднощі.