Аналітична довідка анкетування
«Впровадження інформаційних технологій у
закладі»
Мета: вивчити ставлення учнів до впровадження
інформаційних технологій вчителями закладу на уроках.
Анкетування
проводилось протягом січня 2018 р. Респондентами
стали учні 6-х класів у кількості 60 чоловік та учні 10-х класів у кількості 45
чоловік. Загальна кількість респондентів – 105.
Аналіз
здобутих результатів показує наступні дані.
Питання анкети
|
Учні 6-х класів
|
Учні 10-х класів
|
Чи подобається вам, коли на уроках використовують
інформаційні технології?
|
Так
– 58
Ні
– 1
Інколи
- 1
|
Так
– 41
Ні
– 3
|
Чи використовують вчителі на уроках інформаційні
технології?
|
Так
-22
Інколи
-16
Не
всі – 10
Ні
– 8
Частково
– 3
Рідко
- 2
|
Так
– 33
Іноді
– 6
Деякі
– 2
Рідко
– 2
|
Вчителі яких предметів найчастіше використовують
інформаційні технології на своїх уроках?
|
Музичне
мистецтво – 37
Інформатика
- 21
Географія
-17
Англ..мова
– 12
Зар.літ.
– 12
Укр..літ.
-8
Образ.мист.
– 7
Матем.
– 5
Укр..мова
– 3
Труд.навч.
– 3
Історія
– 3
Біологія
– 0
Фізкульт.
- 0
|
Світ.літ.
– 36
Укр..літ
– 19
Англ..мова
– 16
Біологія
– 15
Географія
– 12
Хімія
– 6
Фізика
– 5
Історія
– 5
Худож.культ.
– 4
Інформ.
– 3
Укр..мова
– 2
Алгебра
. – 0
Геометрія
- 0
Фізкульт.
- 0
|
Які
саме технології?
|
Мультимед.
дошка – 34
Смартфони
– 13
Ноутбук
– 8
Інтернет
– сайти -5
Планшети
– 5
|
Мультимед.дошка
– 22
Ноутбук
– 20
Блоги
- 13
Інтернет
– сайти - 7
Смартфон
-3
Планшет
– 2
|
для чого найчастіше використовуються
інформаційні технології?
|
Пояснення нового матеріалу з використанням
презентацій – 36
Демонстрація
фільмів, ілюстрацій – 34
Прослуховування
аудіо- та перегляд відеоматеріалів – 34
Самостійна робота учнів, створення ними
комп’ютерних презентацій – 29
Пошук
інформації – 24
Тестування,
опитування - 10
|
Пояснення нового матеріалу з використанням
презентацій – 39
Демонстрація
фільмів, ілюстрацій – 32
Прослуховування
аудіо- та перегляд відеоматеріалів – 29
Самостійна робота учнів, створення ними
комп’ютерних презентацій – 24
Пошук
інформації – 15
Тестування,
опитування – 7
Виконання
домашніх завдань (не зручно) - 2
|
Чи відвідуєте Ви блоги або сайти вчителя з
навчальною метою?
|
Ні
– 43
Так
-8
Іноді
– 3
Не
відповіли - 6
|
Так
– 31
Іноді
– 5
Тільки
для дом.завд.-1
Ні
- 4
|
Як Ви ставитесь до уроків з використанням
інформаційних технологій?
|
Уроки
стали цікавішими – 45
Краще
розумію матеріал – 31
Цікаво, коли інші учні представляють свої
презентації – 28
Краще
запам’ятовую – 25
Хочеться самостійно робити презентації – 16
Не
бачу ніякої різниці – 5
Не
подобається - 0
|
Уроки
стали цікавішими – 31
Цікаво, коли інші учні представляють свої
презентації - 23
Краще
розумію матеріал – 19
Краще
запам’ятовую – 17
Хочеться самостійно робити презентації – 7
Не
бачу ніякої різниці – 3
Не
подобається – 0
Нормально
– 1
Дуже
часто потрібно робити презентації - 1
|
Висновки
Таким чином з
відповідей респондентів з’ясовано, що більшості учнів (94,3%) подобається, коли
на уроках використовуються інформаційні технології.
52% опитаних
учнів вважають, що вчителі постійно їх використовують. 21% опитаних - вчителі
інколи використовують інформаційні технології. 11% вважають, що не всі вчителі їх
використовують. 4% - використовуються рідко.
Найчастіше
використовують інформаційні технології вчителі гуманітарних дисциплін.
Найчастіше
інформаційні технології застосовуються вчителями для пояснення нового матеріалу
з використанням вчительських
комп’ютерних презентацій, демонстрацією фільмів, ілюстрацій, прослуховуванням аудіоматеріалів.
Вменшості – для опитувань та тестувань.
Блоги та сайти
вчителів з навчальною метою більше відвідують учні старших класів.
Більшість учнів
відзначають, що уроки з використанням інформаційних технологій цікавіші,
зокрема, коли інші учні представляють свої комп’ютерні презентації. Однак
бажання самостійно створювати презентації в учнів 10-х класів менше, ніж в
учнів 6-х класів.
Немає коментарів:
Дописати коментар