Анкетування «Впровадження інформаційних технологій у закладі»

Аналітична довідка анкетування
«Впровадження інформаційних технологій у закладі»
Мета: вивчити ставлення учнів до впровадження інформаційних технологій вчителями закладу на уроках.
Анкетування проводилось протягом січня  2018 р. Респондентами стали  учні 6-х класів у кількості 60  чоловік та учні 10-х класів у кількості 45 чоловік. Загальна кількість респондентів – 105.
Аналіз здобутих результатів показує наступні дані.
Питання анкети
Учні 6-х класів
Учні 10-х класів
Чи подобається вам, коли на уроках використовують інформаційні технології?
Так – 58
Ні – 1
Інколи - 1
Так – 41
Ні – 3
Чи використовують вчителі на уроках інформаційні технології?
Так -22
Інколи -16
Не всі – 10
Ні – 8
Частково – 3
Рідко - 2
Так – 33
Іноді – 6
Деякі – 2
Рідко – 2
Вчителі яких предметів найчастіше використовують інформаційні технології на своїх уроках?
Музичне мистецтво – 37
Інформатика - 21
Географія -17
Англ..мова – 12
Зар.літ. – 12
Укр..літ. -8
Образ.мист. – 7
Матем. – 5
Укр..мова – 3
Труд.навч. – 3
Історія – 3
Біологія – 0
Фізкульт. - 0
Світ.літ. – 36
Укр..літ – 19
Англ..мова – 16
Біологія – 15
Географія – 12
Хімія – 6
Фізика – 5
Історія – 5
Худож.культ. – 4
Інформ. – 3
Укр..мова – 2
Алгебра . – 0
Геометрія - 0
Фізкульт. - 0
Які саме технології?
Мультимед. дошка – 34
Смартфони – 13
Ноутбук – 8
Інтернет – сайти -5
Планшети – 5
Мультимед.дошка – 22
Ноутбук – 20
Блоги - 13
Інтернет – сайти - 7
Смартфон -3
Планшет – 2
для чого найчастіше використовуються інформаційні технології?
Пояснення нового матеріалу з використанням презентацій – 36
Демонстрація фільмів, ілюстрацій – 34
Прослуховування аудіо- та перегляд відеоматеріалів – 34
Самостійна робота учнів, створення ними комп’ютерних презентацій – 29
Пошук інформації – 24
Тестування, опитування - 10
Пояснення нового матеріалу з використанням презентацій – 39
Демонстрація фільмів, ілюстрацій – 32
Прослуховування аудіо- та перегляд відеоматеріалів – 29
Самостійна робота учнів, створення ними комп’ютерних презентацій – 24
Пошук інформації – 15
Тестування, опитування – 7
Виконання домашніх завдань (не зручно) - 2
Чи відвідуєте Ви блоги або сайти вчителя з навчальною метою?
Ні – 43
Так -8
Іноді – 3
Не відповіли - 6
Так – 31
Іноді – 5
Тільки для дом.завд.-1
Ні - 4
Як Ви ставитесь до уроків з використанням інформаційних технологій?
Уроки стали цікавішими – 45
Краще розумію матеріал – 31
Цікаво, коли інші учні представляють свої презентації – 28
Краще запам’ятовую – 25
Хочеться самостійно робити презентації – 16
Не бачу ніякої різниці – 5
Не подобається - 0
Уроки стали цікавішими – 31
Цікаво, коли інші учні представляють свої презентації - 23
Краще розумію матеріал – 19
Краще запам’ятовую – 17
Хочеться самостійно робити презентації – 7
Не бачу ніякої різниці – 3
Не подобається – 0
Нормально – 1
Дуже часто потрібно робити презентації - 1

Висновки
Таким чином з відповідей респондентів з’ясовано, що більшості учнів (94,3%) подобається, коли на уроках використовуються інформаційні технології.
52% опитаних учнів вважають, що вчителі постійно їх використовують. 21% опитаних - вчителі інколи використовують інформаційні технології. 11% вважають, що не всі вчителі їх використовують. 4% - використовуються рідко.
Найчастіше використовують інформаційні технології вчителі гуманітарних дисциплін.   
Найчастіше інформаційні технології застосовуються вчителями для пояснення нового матеріалу з  використанням вчительських комп’ютерних презентацій, демонстрацією фільмів, ілюстрацій, прослуховуванням аудіоматеріалів. Вменшості – для опитувань та тестувань.
Блоги та сайти вчителів з навчальною метою більше відвідують учні старших класів.

Більшість учнів відзначають, що уроки з використанням інформаційних технологій цікавіші, зокрема, коли інші учні представляють свої комп’ютерні презентації. Однак бажання самостійно створювати презентації в учнів 10-х класів менше, ніж в учнів 6-х класів.

Немає коментарів:

Дописати коментар