З метою вивчення спеціальних здібностей учнів, їх інтересів та схильностей практичний психолог провела «Дослідження спеціальних здібностей учнів» (анкетування серед учнів 4-х та 7-х класів). Результати анкетування рекомендується врахувати в організації допрофільного навчання закладу.
Результати анкетування
учнів 7-х класів
з метою визначення спеціальних
здібностей учнів
та можливого подальшого профілю
навчання
Клас
|
Виражені спеціальні здібності
учнів
(кількість учнів по класу та кількість у %)
|
||
природничі
|
гуманітарні
|
математичні
|
|
7-А
|
17 (53,1%)
|
15 (46,9%)
|
5 (15,6%)
|
7-Б
|
15 (50%)
|
8 (26,6%)
|
3 (10%)
|
7-В
|
19 (63,3%)
|
9 (30%)
|
6 (20%)
|
7-Г
|
22 (66,7%)
|
11(33,3%)
|
8 (24,2%)
|
Всього
|
73 (68,2%)
|
43 (40,2%)
|
22 (20,6%)
|
Висновки.
Таким чином серед учнів 7-х
класів переважає схильність до природничих дисциплін (68,2%). Переважаюча
більшість учнів 7-В класу (63,3%) та половина учнів 7-Б класу (50%) висловили
зацікавленість природничими дисциплінами.
Загалом по 7-х класах математичні
здібності виражені у меншості респондентів (20,6%). Серед 7-х класів найбільша
кількість учнів, схильних до математичних
дисциплін, у 7-Г класі (24,2%).
Серед 7-х класів найбільша кількість учнів,
схильних до гуманітарних дисциплін, у 7-А класі (46,9%).
Результати анкетування учнів
4-х класів з метою визначення
переважаючих інтересів
та можливого подальшого профілю
навчання
Клас
|
Переважаючі інтереси учнів
(кількість учнів по класу та кількість у %)
|
||
природничі
|
гуманітарні
|
математичні
|
|
4-А
|
15 (50%)
|
10 (33,3%)
|
7 (23,3%)
|
4-Б
|
22 (73,3%)
|
12 (40%)
|
8 (26,6%)
|
4-В
|
17 (54,8%)
|
11 (35,5%)
|
10 (32,2%)
|
4-Г
|
15 (46,9%)
|
13 (40,6%)
|
4 (12,5%)
|
4-Д
|
16 (53,3%)
|
11 (36,6%)
|
8 (26,6%)
|
Всього
|
85 (57%)
|
57 (38,2%)
|
37 (24,8%)
|
Висновки.
Таким чином серед учнів 4-х
класів переважає схильність до природничих дисциплін (57%). Найбільш вираженими
природничі інтереси є у 4-Б класі (73,3%).
Серед 4-х класів найбільша кількість учнів, що
цікавляться мовами і читанням, у 4-Г класі (40,6%) та 4-Б класах (40%), однак у
інших 4-х класах теж кількість учнів з гуманітарними інтересами приблизно така
ж.
Загалом по 4-х класах математичні
інтереси виражені у меншості респондентів (24,8%). Серед 4-х класів найбільша
кількість учнів, що цікавляться математикою, у 4-В класі (32,2%).
1. Адміністрації закладу
врахувати результати анкетування учнів у організації допрофільного навчання
учнів.
2. Класним керівникам 4-х, 7-х класів
ознайомити батьків учнів з узагальненими результатами анкетування для
подальшого врахування їх при виборі профілю навчання, залученні учнів до
позакласних та позашкільних занять,
гуртків, факультативів.
Немає коментарів:
Дописати коментар